....من اگه مجریه اخبار....

من و تنهـــــــــــــــایی
یکی نوشتـ یکی خونـد یکی بازم نوشتـ بازم خوند، اخــرشـ اونی که نوشتـ مرد اونی که میخونـد موند...

 

 

 

....من اگه مجریه اخبار....

  --◀️ناشنوایان▶️--

 بودم

←↑اوضاع دنیارو↓→

....با یه انگشت نشون میدادم....

●●•°°←←fuck→→°°•●●



نظرات شما عزیزان:

فلژونهـ
ساعت8:40---13 بهمن 1395
ای وایییییی ابجی
نکنه بخاطر هک بوده
الهی بگم چیکارشون نکنه
احمقای عوضی
الهی فداتشم برات دعا میکنم عزیز دلم
منم کلا شش ماه تا کنکور فاصله دارم دیه باید جدی جدی درس بخونم
اره این شش ماهو باس تحمل کنم
درساتو خوب خوب خوب بخونی
مواظب خودت باش عزیزم

پاسخ:هوم


فرزانه
ساعت12:17---6 بهمن 1395
سلام اججییییییییی
کجاییییییییییی دلم برات تنگیدهههههههههههه
پاسخ:فداتشم عزیزم منم خیلی دلم برات تنگیده برا همتون ولی درگیر این درسام خودشم یه مشکلی برام پیشد اومده واقعا دیگ دارم میمیرم فک میکنم ته خطه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 16 دی 1395 | 11:14 | تڪ دפֿـتر جهنܢܢ (هکر) |